مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-15سياسي

تشییع پیکر شهدای خان طومان در مازندران/یک استان به احترام شهدا ایستاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تشییع پیکر پاک پنج شهید مدافع حرم از شهدای خان طومان در شهرهای ساری، قائم شهر، آمل، بابل و فریدونکنار در حال برگزاری است.

  تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم محمود رادمهر در شهرستان ساری آغاز شده است و نماز بر پیکر این شهید در محل سپاه شهرستان ساری توسط آیت الله لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران اقامه شد.

  شهید رادمهر حتی می توانست فرمانده لشکر شود فرمانده اسبق سپاه کربلا با بیان اینکه شهادت حق شهید رادمهر بود، گفت: شهید محمود رادمهر یکی از نمونه های مدیریتی کامل بر اساس ویژگی های اخلاقی، انسانی و انقلابی بود از محدود گزینه هایی بود که در مقطعی که من در مازندران بودم، ایشان زمینه رشد تا جایگاه فرمانده لشکری را داشت.

( بیشتر اینجا بخوانید ) فیلم آسمان ساری شهید رادمهر را در آغوش کشید پیکر شهید مدافع حرم محمود رادمهر تا خانه ابدی بدرقه شد و یک شهر در حسرت نوگلش آرام آرام مویه کرد و بر سر و سینه زد.

( بیشتر اینجا ببینید ) 11:45 دقیقه پیکر شهید مدافع حرم محمود رادمهر در خانه ابدی آرام گرفت و آرامگاه ملامجدالدین ساری بعد از میزبان این ستاره خان طومان است.

تشییع پیکر شهید محمد بلباسی نیز از حسینیه عاشقان ثارالله قائم شهر آغاز شده است و قرار است پیکر پاک این شهید تا گلزار شهدا سید ملال به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع پیکر شهدای خان طومان در مازندران/یک استان به احترام شهدا ایستاد

تشییع پیکر شهدای خان طومان در مازندران/یک استان به احترام شهدا ایستاد