مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 09:302020-10-15سياسي

کلنگ زنی آشپزخانه مدرن موکب حضرت عباس (ع) در اردبیل


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از کلنگ زنی آشپزخانه مجهز و مدرن موکب حضرت ابوالفضل العباس (ع) در اردبیل خبر داد.

- اردبیل-مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از کلنگ زنی آشپزخانه مجهز و مدرن موکب حضرت ابوالفضل العباس (ع) در اردبیل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام مهدی ستوده در مراسم کلنگ زنی آشپزخانه موکب حضرت ابوالفضل (ع) اردبیل، در سخنانی با بیان اینکه وقف چشمه همیشه جاری است، بیان کرد: این آشپزخانه بزرگ و مدرن در 600 متر و 3 طبقه در محل امامزاده سید صدرالدین علیه السلام اردبیل ساخته خواهد شد.

وی گفت: در مناسبت های مختلف مذهبی علی الخصوص زیارت اربعین حسینی، شاهد حضور خیل عظیم زائرین از شهرستان های شمالی استان و به ویژه کشورهای حوزه قفقاز و جمهوری آذربایجان هستیم که با احداث این آشپزخانه با خدمات بهتری در خدمت این زائران خواهیم بود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان افزود: علاوه بر استفاده این آشپزخانه برای خدمات به زائرین امامزاده به عنوان پدافند غیر عامل و در مواقع بحرانی نیز می تواند کمک شایانی به استان کرد.

وقف عامل ارتقا به جایگاه مطلوب تمدن اسلامی است حجت الاسلام ستوده در تبیین اهمیت وقف در جامعه افزود: تجلی روحیه انفاق، ایثار، فداکاری و نیکوکاری در قالب سنت حسنه وقف یکی از مهم ترین راه های رسیدن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی آشپزخانه مدرن موکب حضرت عباس (ع) در اردبیل

کلنگ زنی آشپزخانه مدرن موکب حضرت عباس (ع) در اردبیل