مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 14:502020-10-15اقتصادي

استاندارد با ارتقای اعتماد به کالای داخلی، به رشد اقتصادی کمک می کند


استاندارکرمان در دیدارِ مدیرکل استاندارد استان کرمان نقش استاندارد را در ارتقای اعتماد به کالای ایرانی و رشد اقتصادی موثر خواند.

- ایسنا/کرمان استاندارکرمان در دیدارِ مدیرکل استاندارد استان کرمان نقش استاندارد را در ارتقای اعتماد به کالای ایرانی و رشد اقتصادی موثر خواند.

دکتر محمدجواد فدایی ظهر 24 مهر ماه در دیدارِ مدیرکل استاندارد استان کرمان با تقدیر از اقدامات این اداره کل، حفظ اعتماد عمومی به کالای دارای نشان استاندارد را از اهمیت بالایی برخوردار دانست.

وی حساسیت، جدیت و تعهد کاری در اداره استاندارد را مورد اشاره قرار داد و نقش استاندارد را در ارتقای اعتماد به کالای ایرانی و رشد اقتصادی موثر خواند.

استاندار کرمان گفت: استاندارد به نوعی قضاوت در مورد کالاها را انجام می دهد، لذا باید با دقت تمام باشد تا شاهد کیفیت خوب در زندگی مردم باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عاقلی مدیرکل استاندارد استان کرمان نیز به عملکرد 6 ماهه امسال مجموعه تحت مدیریت خود اشاره داشت و بیان کرد: طی این مدت 2 هزار و 611 محموله صادراتی و بیش از 300 محموله وارداتی شامل 380 قلم کالا مورد ارزیابی و کنترل کیفیت استاندارد قرار گرفته اند.

وی به 727 مورد بازدید فنی جهت صدور یا تمدید مجوز واحدها و ابطال 14 پروانه و تعلیق 28 پروانه به دلیل عدم رعایت استانداردهای لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارد با ارتقای اعتماد به کالای داخلی، به رشد اقتصادی کمک می کند

استاندارد با ارتقای اعتماد به کالای داخلی، به رشد اقتصادی کمک می کند