مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 14:552020-10-15سياسي

پروژه آبرسانی به تفرش از طریق مجلس پیگیری می شود


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: آبرسانی به شهر تفرش از چشمه هفتیان باوجود پیشرفت بسیار به سرانجام نرسیده است و تسریع در اجرای این پروژه از طریق مجلس پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر کریمی عصر پنج شنبه در حاشیه جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی در تفرش اظهار کرد: مهمترین مطالبه مردم و روستاهای این شهرستان آبرسانی به شهر تفرش از چشمه هفتیان است.

وی ادامه داد: آبرسانی به شهر تفرش با وجود پیشرفت بسیار به سرانجام نرسیده است و قرار شد، در راستای تسریع اجرای این پروژه و بهره برداری آن تا نیمه نخست سال آینده پیگیری های لازم از طریق مجلس انجام شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکل پوشش اینترنتی روستاهای این شهرستان برای دانش آموزان گفت: با پیگیری های به عمل آمده مشکل اینترنت روستاهای بالای 20 خانوار تا پایان سال جاری حل می شود، اگر چه در این شهرستان نقاط کوهستانی و صعب العبور بسیاری وجود دارد که باید وزارت ارتباطات با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان در راستای رفع مشکل اینترنت در این مناطق تلاش کنند.

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی با بیان اینکه مشکل روستاهای فاقد گاز در حال بررسی است، عنوان کرد: عملیات گازرسانی تعداد معدودی از روستاهای باقی مانده این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آبرسانی به تفرش از طریق مجلس پیگیری می شود

پروژه آبرسانی به تفرش از طریق مجلس پیگیری می شود