مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 10:552020-10-16اقتصادي

تلاش برای حفظ اراضی ملی/ اجرای کاداستر در 50 درصد اراضی سمنان


مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان با اشاره به ضرورت تلاش برای حفظ اراضی ملی، گفت: در این راستا 50 درصد از کل اراضی منابع طبیعی استان دارای کاداستر یا همان سند تک برگی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر مرادی حقیقی ظهر آدینه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان به میزبانی سالن جلسات این مرکز ضمن بیان اینکه تلاش برای حفظ و حراست از اراضی ملی یک رسالت همگانی محسوب می شود، بیان کرد: این امر مرتبط به یک دستگاه خاص نیست و همه باید برای آن تلاش کنند.

وی با بیان اینکه 50 درصد اراضی طبیعی استان دارای سند تک برگی یا کاداستر می شوند، افزود: این طرح راهی برای کوتاه کردن دست سودجویان از اراضی ملی است.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان خواستار ترویج فرهنگ حفاظت، حراست و حمایت از منابع طبیعی شد و گفت: معرفی و شناساندن اهمیت و ارزش های بسیار بالای عرصه های منابع طبیعی با کمک رسانه ها یکی از اولویت های این اداره کل محسوب می شود.

مرادی حقیقی با بیان اینکه می توان با بهره گیری از پتانسیل ها و توانایی های علمی و هنری هنرمندان استان سمنان نقش اساسی و تأثیرگذاری در اعتلا و ارتقای فرهنگ منابع طبیعی ایفا کرد، بیان داشت: مشارکت همگانی یکی از اولویت های منابع طبیعی برای حراست از اراضی ملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای حفظ اراضی ملی/ اجرای کاداستر در 50 درصد اراضی سمنان

تلاش برای حفظ اراضی ملی/ اجرای کاداستر در 50 درصد اراضی سمنان