مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 11:452020-10-16سياسي

انفعال و ترسیدن از دشمن راه خروج از مشکلات اقتصادی کشور نیست


امام جمعه صومعه سرا با بیان اینکه تحریم و فشارهای اقتصادی از ناحیه دشمن را باید با مقاومت و دفاع عزتمندانه علاج کرد، گفت: اعتماد به فریبکاری های دشمن به بهانه عقلانیت که نشان دهنده ترس از استکبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از صومعه سرا، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی راشدی نوری امر و در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با تسلیت رحلت رسول مکرم اسلام (ص) و شهادت سبط اکبرش امام مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع)، اظهار کرد: آنانی که با آدرس غلط و انحرافی، حل مشکلات کشور را در گرو تسلیم شدن در برابر خواسته های آمریکا و غرب می دادند، بدانند که مردم عزیز و جوانان انقلابی ایران این حرف ها را نخواهند پذیرفت.

وی با بیان اینکه مردم این دست تفکر را انحرافی و ناشی از ترس و زبونی و ناکارآمدی آن دسته از مسؤولان می دانند، افزود: در این عرصه از انقلاب نیاز به مجریانی جهادی، کار بلد، مؤمن و حزب اللهی هستیم که راهبرد آن ها در برنامه های مدیریتی راهگشا باشد و مردم را از این شرایط سخت اقتصادی نجات دهد.

 امام جمعه صومعه سرا با تأکید بر اینکه تنها را برون رفت از شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه تکیه بر منابع و توانمندی های داخلی است، بیان کرد: باید فرمایشات مقام معظم رهبری در بحران اقتصادی کشور محوریت کار قرار گیرد و اعضای دولت، سال آخر فعالیت دولت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفعال و ترسیدن از دشمن راه خروج از مشکلات اقتصادی کشور نیست

انفعال و ترسیدن از دشمن راه خروج از مشکلات اقتصادی کشور نیست