مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 04:552020-10-17سياسي

نشست تخصصی با اقشار مختلف جهت ترویج فرهنگ وقف در کهگیلویه و بویراحمد


معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه کهگیلویه وبویراحمد از نشست تخصصی با اقشار مختلف جهت ترویج فرهنگ وقف در جامعه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت السلام قاسم مومنی شاد با تسلیت دهه آخرماه صفر اهم برنامه های دهه وقف را تشریح کرد.

وی غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهداء در جوار بقاع متبرکه و موقوفات ، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با استاندار، نماینده معزز ولی فقیه در استان و امامان جمعه شهرستان ها، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی  را بخشی از برنامه های گرامیداشت دهه وقف در استان دانست و گفت: در این دیدارها گزارش عملکرد اداره کل اوقاف وموضوع وقف بیان خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نشست تخصصی وقف جهت ترویج این مقوله مهم بصورت تخصصی با اقشار مختلف جامعه  خبرداد و گفت: تبلیغات محیطی در سطح شهرها و بقاع متبرکه ، تشکیل کانال های مجازی و حضور12 مبلغ اعزامی از قم در گروها و بیان مباحث مربوط به وقف و دهه آخر صفر از دیگر برنامه های پیش بینی شده جهت ترویج این فریضه مهم اسلامی است.

وی افزود: در دهه وقف بسته های معیشتی تحت عنوان بسته های احسان ماندگار در سطح استان از محل درآمد موقوفات نیز بین نیازمندان توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تخصصی با اقشار مختلف جهت ترویج فرهنگ وقف در کهگیلویه و بویراحمد

نشست تخصصی با اقشار مختلف جهت ترویج فرهنگ وقف در کهگیلویه و بویراحمد