مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 08:452020-10-17بين الملل

مشاور امنیت ملی کاخ سفید: آمریکا به دنبال برچیده شدن برنامه هسته ای ایران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رابرت اوبراین مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ روز گذشته (چهارشنبه) طی یک کنفرانس ویدئویی مجازی با اندیشکده اسپن ، - مشاور امنیت ملی کاخ سفید در تشریح چشم انداز سیاست های دولت دوم دونالد ترامپ تأکید کرد که واشنگتن به دنبال برچیده شدن فعالیت های هسته ای ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رابرت اوبراین مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ روز گذشته (چهارشنبه) طی یک کنفرانس ویدئویی مجازی با اندیشکده اسپن ، به تشریح چشم انداز های سیاست دولت دوم دونالد ترامپ پرداخت.

وی در بخشی از سخنرانی ویدئویی خود، مدعی شد که کارزار فشار حداکثری دولت ترامپ ایران را از نظر اقتصادی به زانو درآورده است و توانایی ایران در منطقه را تضعیف کرده است.

در بخشی از این کنفرانس، استفان هدلی مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دولت جرج بوش در سؤالی از اوبراین در خصوص ایران پرسید: دولت ترامپ اخیراً کارزار فشار حداکثری علیه ایران را افزایش داده است.

چشم انداز مذاکره با ایران در دولت بعدی ترامپ چه خواهد بود؟ سیاست آمریکا در صورت امتناع ایران از مذاکره با دولت ترامپ در دور بعدی ریاست جمهوری وی چه خواهد بود؟اوبراین در پاسخ به این سؤال بار دیگر مدعی شد که ایران حتماً به میز مذاکره با واشنگتن بازخواهد گشت و در این خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور امنیت ملی کاخ سفید: آمریکا به دنبال برچیده شدن برنامه هسته ای ایران است

مشاور امنیت ملی کاخ سفید: آمریکا به دنبال برچیده شدن برنامه هسته ای ایران است