مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 10:152020-10-17سياسي

توزیع 10 هزار قرص نان و نمک تبرکی امام رضا(ع) در چهارمحال و بختیاری


مسئول کانون خدمت رسانی رضوی در چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 10هزار قرص نان پخته و به همراه بسته نمک تبرکی حرم مطهر رضوی بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

- توزیع 10 هزار قرص نان و نمک تبرکی امام رضا(ع) در چهارمحال و بختیاری ایسنا/چهارمحال و بختیاری مسئول کانون خدمت رسانی رضوی در چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 10هزار قرص نان پخته و به همراه بسته نمک تبرکی حرم مطهر رضوی بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

بهروز مردانی نژاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هم زمان با سالروز رحلت رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی و شهادت حضرت امام رضا(ع)، با همت بانوان خادمیار رضوی در چهارمحال و بختیاری بیش از 10هزار قرص نان پخته و به همراه بسته نمک تبرکی حرم مطهر رضوی بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

مسئول کانون خدمت رسانی رضوی در استان چهارمحال و بختیاری گفت: 23 کانون تخصصی تحت نظارت این دفتر در استان فعال هستند، کانون تخصصی بانوان و خانواده به مناسبت دهه پایانی ماه صفر اقدام به پخت نان و توزیع بسته های تبرکی در بین خانواده های نیازمند کرد، این کار با هدف با هدف ترویج سیره اهلبیت و گرامیداشت ایام شهادت امام رضا(ع) انجام شد.

وی افزود: خدمت رسانی به محرومان از اهداف فعالیت های خادم یاران رضوی در چهارمحال و بختیاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 10 هزار قرص نان و نمک تبرکی امام رضا(ع) در چهارمحال و بختیاری

توزیع 10 هزار قرص نان و نمک تبرکی امام رضا(ع) در چهارمحال و بختیاری