مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 16:552020-10-17اقتصادي

پیگیری ساخت یک هزار و 600 واحد مسکونی در منطقه پرخطر منبع آب


استاندار خوزستان از توافق با وزارت راه و شهرسازی برای تحویل 811 واحد به افراد در پهنه خطر و تلاش برای اختصاص یک هزار و 600 واحد و تخصیص این مزایا به واحدهای پرخطر درجه 2 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، امروز در حاشیه بازدید میدانی از منطقه منبع آب اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پهنه خطری است که در اهواز داریم و از قبل نیز مورد بازدید واقع شده است.

وی افزود: 811 واحد این منطقه در پهنه ی کاملا بحرانی است که با طرح اقدام ملی رییس جمهور با سرمایه گذار توافق کردیم که حدود یک هزار و ششصد و هشتاد واحد بسازیم و اولویت اول ما نیز همین واحدهای در پهنه ی بحرانی هستند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: یک مقدار در وضع پروانه با شهرداری بحث هایی بوده که با حل شدن این مسئله شروع به ساخت خواهیم کرد.

وی افزود: اگر ساخت آغاز شود امیدواریم ظرف یک الی دو سال این یک هزار و ششصد واحد ساخته شود و هشتصد واحد در پهنه خطر جابه جا شوند.

شریعتی گفت: فونداسیون زده شده و پیمانکار کار را شروع کرده و توافقات انجام شده است؛ پروانه نیز برای هشتصد واحد صادر و در عین حال ضمانت نامه نیز از پیمانکار گرفته شده است.

وی افزود: با وزیر راه نیز توافق شده که تا 811 واحد به افراد در پهنه خطر تحویل داده شود؛ البته ما دنبال این هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ساخت یک هزار و 600 واحد مسکونی در منطقه پرخطر منبع آب

پیگیری ساخت یک هزار و 600 واحد مسکونی در منطقه پرخطر منبع آب