مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 08:402020-10-18اقتصادي

ثبت وقف های 3 میلیاردی با نیت تأمین نیازهای روز در نی ریز


مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف فارس از ثبت وقف ‎های جدید در شهرستان نی ریز به ارزش 3 میلیارد تومان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف فارس از ثبت وقف ‎های جدید در شهرستان نی ریز به ارزش 3 میلیارد تومان خبر داد.

جواد یزدانی یکشنبه 27 مهر در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با آغاز دهه وقف، 2 وقف جدید با نیت مطلق امور خیریه با توجه به نیاز روز جامعه در شهرستان نی ریز استان فارس با ارزش 3 میلیارد تومان ثبت شده است.

یزدانی با بیان اینکه وقف های جدید توسط یک زوج نیک اندیش انجام شده است، افزود: واقفان نیک اندیش علیرضا کریمی و صدیقه بعیدی در مرحله اول با نیت امور مطلق خیریه و با توجه به نیاز جامعه اقدام به وقف عرصه و اعیان یک واحد منزل مسکونی به مساحت 333 مترمربع کردند.

او، ارزش این واحد مسکونی وقف شده را یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعلام و اضافه کرد: همچنین این زوج در اقدام خیرخواهانه دیگری اقدام به وقف عرصه و اعیان یک واحد مسکونی به مساحت 391 مترمربع با نیت امور مطلق خیریه با توجه به نیاز جامعه کردند.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس یادآور شد: ارزش این واحد مسکونی نیز یک میلیارد و 800 میلیون تومان می باشد که در مجموعه این دو واحدمسکونی که در نی ریز واقع شده است، جمعاً بالغ بر 3 میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت وقف های 3 میلیاردی با نیت تأمین نیازهای روز در نی ریز

ثبت وقف های 3 میلیاردی با نیت تأمین نیازهای روز در نی ریز