مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 16:502020-10-18سياسي

آزمون استخدام در دستگاه های دولتی به تعویق افتاد


زمان برگزاری هشتمین آزمون مشترک دستگاه های اجرایی کشور از پنج شنبه 9 آبان 99 به روز های پنج شنبه و جمعه 6 و 7 آذرماه 99 تغییر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، نحوه اعمال اولویت برای متقاضیان بومی شهرستانی در هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور مشخص شد.

اولویت‌ها توسط سازمان اداری و استخدامی کشور تعیین و توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است.

پیرو اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور و با توجه به ماده واحده قانون اصلاح ماده (44) قانون مدیریت خدمات کشوری و مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی درخصوص تعیین اولویت برای متقاضیان بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و مراکز استان‌ها) در آزمون‌های مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور موضوع بخشنامه شماره 369488 سازمان اداری و استخدامی کشور امکان ویرایش اطلاعات برای تمامی متقاضیان ثبت نام کننده در هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور فراهم شد.

متقاضیان مذکور در سهمیه‌های قانونی مختلف اعم از آزاد، ایثارگران و معلولین، می‌توانند در صورت نیاز به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود، با در نظر گرفتن موارد ذیل از روز سه‌شنبه 29 مهر ماه 99 تا جمعه 2 آبان ماه 99، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون استخدام در دستگاه های دولتی به تعویق افتاد

آزمون استخدام در دستگاه های دولتی به تعویق افتاد