مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 17:152020-10-18سياسي

راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی


قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور از راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری تا 10 روز دیگر در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، بابک دین پرست با اشاره به دستور مقام معظم رهبری در ارتباط تصویری اعضای هیات دولت در دوم شهریورماه با معظم له و تاکید ایشان بر ضرورت تشکیل کارگروهی شبانه روزی به منظور رفع موانع تولید اظهار کرد: وزیر کشور طی مکاتبه ای با رییس جمهور، ضمن اشاره به سوابق مربوط به گزارشات قبلی، بر آمادگی لازم راه اندازی این مرکز تاکید کرده اند که این موضوع ، از سوی رییس جمهور به معاون اول، اعضای ستاد و روسای قوه قضاییه و مقننه منعکس شده است.

وی افزود: با توجه به الزامات قانونی، دستورات صادره و در راستای اجرای حکم صادره از سوی وزیر صمت و رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، در بخشنامه ای به استانداران کشور ابلاغ شده که بر مبنای آن، باید حداکثر ظرف 10 روز نسبت به راه اندازی این مرکز در کشور اقدام شود.

معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: در این ابلاغیه که رونوشت آن برای اعضای ستاد ارسال و بر ضرورت تعیین و معرفی نمایندگان خود به مراکز مذکور در سطح ملی و استانی تاکید شده، به برخی از وظایف و نحوه کار مرکز اشاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی

راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی