مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 20:052020-10-18فرهنگي

2 خبر از جشنواره فیلم کوتاه تهران/ از معرفی هیأت انتخاب پویانمایی تا تعویق جشنواره


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه سی وهفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به دنبال محدودیت های ستاد مقابله با کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی تا 2 آبان، - جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ضمن معرفی هیأت انتخاب پویانمایی، به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی سینما ها تصمیم به تعویق جشنواره گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه سی وهفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به دنبال محدودیت های ستاد مقابله با کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی تا 2 آبان، اعلام کرد بر اساس تصمیم شورای سیاست گذاری این رویداد برنامه نمایش حضوری و آنلاین فیلم های ایرانی و بین المللی جشنواره تا زمان بهبود اوضاع به تعویق افتاده است و زمان دقیق آن اعلام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازستاد خبری سی وهفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، بنابر اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر ادامه تعطیلی مراکز فرهنگی و سالن های سینما به دنبال محدودیت های اعمال شده در پایتخت توسط ستاد مقابله با کرونا، برنامه نمایش فیلم های سی وهفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به تعویق می افتد.

زمان و مراکز برگزاری نامتمرکز جشنواره جهت مقابله با شیوع ویروس، برنامه و جدول نمایش های این رویداد که به صورت حضوری و آنلاین صورت خواهد گرفت، متعاقبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 خبر از جشنواره فیلم کوتاه تهران/ از معرفی هیأت انتخاب پویانمایی تا تعویق جشنواره

2 خبر از جشنواره فیلم کوتاه تهران/ از معرفی هیأت انتخاب پویانمایی تا تعویق جشنواره