مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 05:002020-10-19اجتماعي

اسدآباد پیگیر راه اندازی گرمخانه است


رییس شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: شهر اسدآباد فاقد گرمخانه بوده که در همین راستا شهرداری پیگیر ایجاد و راه اندازی گرمخانه است.

- ایسنا/همدان رییس شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: شهر اسدآباد فاقد گرمخانه بوده که در همین راستا شهرداری پیگیر ایجاد و راه اندازی گرمخانه است.

سیدعلی موسوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به نزدیکی فصل سرما برای راه اندازی گرمخانه شهرداری نیازمند مکان مناسب این امر هستیم که قرار است اداره آموزش و پرورش شهرستان مکان مناسبی در این راستا از طریق یکی از مدارس بلااستفاده واقع در حاشیه شهر در اختیار شهرداری برای راه اندازی گرمخانه قرار دهد.

وی با بیان اینکه با در اختیار قرار دادن مکان مناسب، شهرداری نسبت به تجهیز محل اقدام خواهد کرد، افزود: زیر نظر دادستان و با تشکیل پرونده برای افراد نیازمند به گرمخانه این افراد توسط دادستانی به شهرداری معرفی و از 8 شب تا 8 صبح اسکان موقت داده خواهند شد و با استفاده از ظرفیت خیرین و خیرخواهان غذای گرم و سایر خدمات نیز به آنها ارائه می شود.

موسوی با اشاره به اینکه توسعه خدمات اجتماعی و توجه به رفع مشکلات شهر از مهمترین اولویت هایی شهرداری شهر و اعضای شورای اسلامی شهر اسدآباد است، گفت: راه اندازی گرمخانه و شناسایی افراد متکدی بی خانمان و ارائه خدمات اجتماعی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدآباد پیگیر راه اندازی گرمخانه است

اسدآباد پیگیر راه اندازی گرمخانه است