مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-19فرهنگي

«آخرین داستان» به آخر خط رسید/ ملوان بندر انزلی به کنیا می رود!


پایان اکران آنلاین «آخرین داستان»، رونمایی لوگوی «رستگاری»، آماده شدن فیلم تلویزیونی «وانتافه» و ارسال دو مستند ورزشی به «کنیا»، برخی اخبار سینمایی امروز را تشکیل می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، انیمیشن سینمایی آخرین داستان به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر که از  روز 17 شهریور 1399 وارد اکران آنلاین شد، بعد از گذشت 40 روز با مجموع فروش 17 هزار و 600 بلیت در سرویس آپرا به پایان اکران آنلاین خود رسید.

همچنین این انیمیشن به زودی در سرویس های وی او دی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت؛ تا مخاطبانی که موفق به تماشای آنلاین آخرین داستان در زمان اکران نشدند بتوانند این انیمیشن را ببینند.

اکبر زنجانپور، حامد بهداد، لیلا حاتمی، پرویز پرستویی، اشکان خطیبی، باران کوثری، حسن پور شیرازی، شقایق فراهانی، ملیکا شریفی نیا، بانیپال شومون، روزبه فرخ نعمتی، بیتا فرهی، مجید مظفری، زهیر یاری از مجموع بازیگرانی هستند که در این انیمیشن صداپیشگی کرده اند.

      در خلاصه داستان این انیمیشن که برداشتی آزاد از داستان ضحاک شاهنامه فردوسی است، آمده است: جمشید رفته است و ضحاک در پی طمع و جاه طلبی برای محاصره جمکرد، به نیابت از پدر بر تخت جمشید تکیه می زند، اما افسوس که اهریمن بر وجود ضحاک سیطره یافته و تاریکی او تمام شهر را فرا می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آخرین داستان» به آخر خط رسید/ ملوان بندر انزلی به کنیا می رود!

«آخرین داستان» به آخر خط رسید/ ملوان بندر انزلی به کنیا می رود!