مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-19سياسي

تحت تعقیب قضایی قرار گرفتن کرونایی های که در قرنطینه نمی مانند


دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کرونایی های که در قرنطینه نمی مانند به جرم تهدید علیه بهداشت عمومی قطعا قابل پیگرد و تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کرونایی های که در قرنطینه نمی مانند به جرم تهدید علیه بهداشت عمومی قطعا قابل پیگرد و تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند.

سید علی ملک حسینی روز دوشنبه 28 مهرماه در نسشت ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونای استان افزود: قرار نیست که جور 10 درصد جامعه که پروتکل های بهداشتی را برای پیشگیری از کروناویروس رعایت نمی کنند را 90 درصد جامعه بکشند.

وی اظهارکرد: قطعا کسانی که کرونایی قطعی هستند و باید در قرنطینه مراقبت و محافظت کنند در صورتی که در جامعه و اماکن عمومی رفت و آمد داشته باشند و خطری را برای افراد و آحاد جامعه ایجاد کنند به جرم تهدید علیه بهداشت عمومی قطعا قابل پیگرد و تعقیب قضایی می شوند.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج خاطرنشان کرد: افراد و صنوفی و مرتکز هستند با وجود بازرسی های متعدد نظارتی توسط تعزیرات، سازمان صمت و حوزه بهداشت و درمان، دادن تذکر و پلمب همچنان بی توجهی می کنند این افراد را دستگاههای متولی به مراجع قضایی گزارش دهند تا علاوه بر بزه تهدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحت تعقیب قضایی قرار گرفتن کرونایی های که در قرنطینه نمی مانند

تحت تعقیب قضایی قرار گرفتن کرونایی های که در قرنطینه نمی مانند