مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-19سياسي

مقایسه فرونشست دشت برخوار با بمب اتم/ وزارت نیرو باید پاسخگو باشد


نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در جلسه با مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان درخصوص وضعیت فرونشست زمین و تأمین آب دشت برخوار هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حسینعلی حاجی دلیگانی روز گذشته در جلسه با مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان و جمعی از مسؤولان در استانداری اصفهان پیرامون رفع مشکلات فرونشست زمین و تأمین آب دشت برخوار اظهار داشت: به نظر می رسد که باید هم زمان دو محور کاری در سطح ملی و استانی دنبال شود، ما از بر می گردد و تا زمانی که مسؤولیت دارند، باید پاسخگوی ما باشند.

وی عنوان کرد: پاسخگویی به موضوع آب در منطقه برخوار هم این نیست که فقط برداشت چاه ها را کم کنیم، این کار تنها سرعت فرونشست را کاهش می دهد، در این دشت اگر بحث تغذیه آن در نظر گرفته نشود، طبیعتاً هرچقدر برداشت هم کم شود، روزی به هیچ خواهد رسید.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: شب گذشته از زمین شناسی به من اعلام کردند که هفته آینده در سازمان شان در تهران فقط وضعیت دشت برخوار را تشریح کنم و بسیار نگران بودند و می گفتند که این فرونشست از بمب اتم هم برای منطقه بدتر است؛ اگر این فرونشست رخ دهد دیگر قابل برگشت نیست و این اتفاق هم در خیلی از نقاط کشور به ویژه در دشت برخوار در حال رخ دادن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه فرونشست دشت برخوار با بمب اتم/ وزارت نیرو باید پاسخگو باشد

مقایسه فرونشست دشت برخوار با بمب اتم/ وزارت نیرو باید پاسخگو باشد