مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 08:352020-10-19فرهنگي

آخرین داستان در اکران آنلاین چقدر مخاطب داشت؟


اکران آنلاین انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» ساخته اشکان رهگذر با فروش بیش از 17 هزار بلیت به پایان رسید و عرضه اینترنتی این انیمیشن پس از اتمام اکران آنلاین آغاز می شود.

- اکران آنلاین انیمیشن سینمایی آخرین داستان ساخته اشکان رهگذر با فروش بیش از 17 هزار بلیت به پایان رسید و عرضه اینترنتی این انیمیشن پس از اتمام اکران آنلاین آغاز می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استودیو هورخش، انیمیشن سینمایی آخرین داستان به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر که از روز 17 شهریور 1399 وارد اکران آنلاین شد، بعد از گذشت 40 روز با مجموع فروش 17 هزار و 600 بلیت در سرویس آپرا به پایان اکران آنلاین خود رسید.

همچنین این انیمیشن به زودی در سرویس های وی او دی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت؛ تا مخاطبانی که موفق به تماشای آنلاین آخرین داستان در زمان اکران نشدند بتوانند این انیمیشن را ببینند.

اکبر زنجانپور، حامد بهداد، لیلا حاتمی، پرویز پرستویی، اشکان خطیبی، باران کوثری، حسن پور شیرازی، شقایق فراهانی، ملیکا شریفی نیا، بانیپال شومون، روزبه فرخ نعمتی، بیتا فرهی، مجید مظفری، زهیر یاری از مجموع بازیگرانی هستند که در این انیمیشن صداپیشگی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین داستان در اکران آنلاین چقدر مخاطب داشت؟

آخرین داستان در اکران آنلاین چقدر مخاطب داشت؟