مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 09:302020-10-19سياسي

وضعیت مطلوب رعایت فاصله گذاری در مطب های همدان/ نگران ازدحام در داروخانه ها هستیم


رییس نظام پزشکی همدان با بیان اینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی در مطب های همدان مطلوب است گفت: نگران ازدحام در برخی داروخانه ها هستیم که امیدوارم تمهیدات لازم برای رفع این مشکل اندیشیده شود.

- علیرضا مدرکیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در همدان اظهار کرد: احساس می کنیم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کمی شرایط به پایداری نزدیک است اما همچنان شرایط قرمز است و نیاز است همه رعایت کنند.

وی با بیان اینکه هفته گذشته از مطب های همدان بازدیدی نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی داشتیم که نماینده استانداری نیز حضور داشتند گفت: عملکرد مطب ها قابل قبول است و در اکثر این مراکز نکات لازم رعایت می شود.

رییس نظام پزشکی همدان با بیان اینکه چند مطب دستورات لازم رعایت نمی کردند که به آنها اخطار تعطیلی داده شد و بعد مجدد بازدید کردیم که وضعیت بهتر شده اما نمی گوییم ایده آل است و به مرور هم بهتر خواهد شد افزود: به ساختمان پزشکان تاکید کرده ایم که تمهیداتی بیاندیشند و شرایط فاصله گذاری بهتر شود.

وی در پاسخ به ضرورت تمهیدات لازم برای کاهش ازدحام در مطب ها عنوان کرد: برخی از پزشکان مشاوره تلفنی و مجازی دارند و در برخی مطب ها مسائل لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مطلوب رعایت فاصله گذاری در مطب های همدان/ نگران ازدحام در داروخانه ها هستیم

وضعیت مطلوب رعایت فاصله گذاری در مطب های همدان/ نگران ازدحام در داروخانه ها هستیم