مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 10:402020-10-19سياسي

حقوق خدام امام زاده هاشم رشت سریعاً پرداخت شود


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موقوفات و رقبات متعدد امامزاده هاشم رشت گفت: اوقاف باید تدبیر کرده و حقوق و دستمزد خدام امام زاده هاشم را سریعاً پرداخت کند.

- محمدرضا احمدی سنگری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تعویق سه ماهه و اندی از حقوق و مزایای خدام امامزاده هاشم(ع) رشت، اظهار کرد: در شرایط اقتصادی کنونی تعویق حتی یک روز عقب افتادگی پرداخت حقوق قابل چشم پوشی نیست و انتظار می رود اوقاف تدبیر کرده و سریعاً حق الزحمه خدام شریف را پرداخت کند.

وی با بیان اینکه حقوق و مزایای خدام باید از منابع نذورات بقاع متبرکه تأمین و پرداخت شود، افزود: گرچه نذورات و منابع بقعه متبرکه امامزاده هاشم در شرایط کرونا کاهش یافته اما درهرصورت باید اوقاف با همکاری هیئت امنا بقعه پرداخت حقوق و مزایای خدام امامزاده هاشم را در اولویت قرار بدهد.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موقوفات و رقبات متعدد امام زاده هاشم، گفت: خوشبختانه امام زاده هاشم دارای موقوفات و رقبات متعددی در سطح شهر رشت و در جوار حرم مطهر است که منابع حاصله از آن باید برای حرم و خدام آن هزینه شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به شرایط سخت معیشتی و تنگنای اقتصادی حاکم در کشور، گفت: اوقاف باید برای تأمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق خدام امام زاده هاشم رشت سریعاً پرداخت شود

حقوق خدام امام زاده هاشم رشت سریعاً پرداخت شود