مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 13:152020-10-19بين الملل

سفر گلبدین حکمتیار به پاکستان به منظور بحث درباره مذاکرات صلح


نیوز پرتال پاکستان با ارجاع به منصورخان ، سفیر این کشور در کابل گزارش داد که گلبدین حکمتیار ، جنگ سالار پیشین افغان و نخست وزیر سابق روز دوشنبه برای یک سفر سه روزه وارد پاکستان می شود تا درباره مذاکرات جاری صلح افغانستان صحبت کند.

- سفر "گلبدین حکمتیار" به پاکستان به منظور بحث درباره مذاکرات صلح نیوز پرتال پاکستان با ارجاع به "منصورخان"، سفیر این کشور در کابل گزارش داد که "گلبدین حکمتیار"، جنگ سالار پیشین افغان و نخست وزیر سابق روز دوشنبه برای یک سفر سه روزه وارد پاکستان می شود تا درباره مذاکرات جاری صلح افغانستان صحبت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسپوتنیک، به گفته این سفیر، مقامات پاکستانی نسبت به مشورت با تمام احزاب در افغانستان ابراز علاقه کرده اند و سفر حکمتیار به دنبال مذاکراتی که سه هفته پیش با حضور عبدالله عبدالله ، رییس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان در پاکستان برگزار شد، انجام می شود.

منصورخان افزود: ما دکتر عبدالله عبدالله را که رییس شورای عالی مصالحه ملی و یک سیاست مدار مهم در افغانستان از حزب جماعت اسلامی است، دعوت کردیم و تبادل دیدگاه مفیدی با ایشان درباره فرآیند صلح و روابط دوجانبه داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر گلبدین حکمتیار به پاکستان به منظور بحث درباره مذاکرات صلح

سفر گلبدین حکمتیار به پاکستان به منظور بحث درباره مذاکرات صلح