مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 14:052020-10-19سياسي

اصلاحیه بودجه 99 شهرداری تا پایان سال


معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت:  با حکم شهردار تهران فرآیند تدوین بودجه 1400 شهرداری تهران به زودی آغاز خواهد شد و در کنار این اقدام، - اصلاحیه بودجه 1399 هم از سوی شهرداری تهران تا پایان امسال به شورای شهر ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد مظاهریان، درباره ارائه متمم و یا اصلاحیه بودجه از سوی شهرداری به شورای شهر بیان کرد: بر اساس آن چیزی که وظیفه است، شهرداری تهران باید بودجه سال 1400 را تا آخر دی 1399 به شورای شهر ارائه کند و بنابراین فرآیند تدوین بودجه در همین هفته با دستورالعملی که شهردار تهران ابلاغ خواهد کرد، آغاز می شود.

او با بیان اینکه در این شرایط فرآیند تدوین بودجه سال آینده با مشارکت صاحب نظران بیرون و داخل شهرداری تهیه خواهد شد، گفت: امسال نیازی به متمم بودجه نیست، اما در پایان سال اصلاحیه بودجه خواهیم داشت، همان طور که مشخص است فرق معناداری میان متمم و اصلاحیه وجود دارد و برای پایان سال یک اصلاحیه بودجه از سوی شهرداری به شورای شهر ارائه خواهد شد.

معاون شهردار تهران درباره جزییات اصلاحیه بودجه توضیح داد: اصلاحیه بیشتر درباره ردیف های هزینه ای در بودجه است که بیش از آن چیزی که مصوب شده، افزایش پیداکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاحیه بودجه 99 شهرداری تا پایان سال

اصلاحیه بودجه 99 شهرداری تا پایان سال