مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 04:452020-10-20ورزشي

گروه آسانی نداریم/ باید حواسمان به موارد غیرقابل پیش بینی باشد


سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو در خصوص به تعویق افتادن مسابقات لیگ برتر گفت: مسابقات قرار بود از اول آبان ماه آغاز شود که روز گذشته خبر تعویق آن را شنیدیم که این مسئله می تواند فرصت بیشتری به تیم ها برای هماهنگ تر شدن بدهد.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو در خصوص به تعویق افتادن مسابقات لیگ برتر گفت: مسابقات قرار بود از اول آبان ماه آغاز شود که روز گذشته خبر تعویق آن را شنیدیم که این مسئله می تواند فرصت بیشتری به تیم ها برای هماهنگ تر شدن بدهد.

آزاده زمانپور پس از هدایت تیم نامی نو و دو فصل مربیگری دانشگاه آزاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دو فصل قبل از دانشگاه آزاد پیشنهاد داشتم و دوران خوبی را سپری کردم، امسال با توجه به پیشنهاد باشگاه نامی نو و اینکه دوست داشتم برای شهرم اگر مثمرثمر هستم کاری انجام دهم ترجیح دادم در اصفهان باشم.

وضعیت تیم نیز خوب است و دو هفته است که تمرینات خود را آغاز کرده ایم و با توجه به اینکه یک هفته ای هم مسابقات به تعویق افتاده فکر می کنم بد نیست و فرصت بیشتری داریم، البته اگر زودتر تمرینات خود را شروع می کردیم در شرایط بهتری قرار می گرفتیم، اما در کل تیم در شرایط خوبی است، به هر حال 5 بازیکن غیر بومی داریم که باید به هماهنگی لازم برسند و با تمرینات بیشتر جلوتر برویم تا هماهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه آسانی نداریم/ باید حواسمان به موارد غیرقابل پیش بینی باشد

گروه آسانی نداریم/ باید حواسمان به موارد غیرقابل پیش بینی باشد