مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-20اقتصادي

30 کشور دنیا در قزوین سرمایه گذاری کرده اند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: سرمایه گذارانی از 30 کشور دنیا تاکنون در زمینه های مختلف صنعتی و کشاورزی در این استان حضور داشته و اقدام به سرمایه گذاری کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در دیدار با اعضای هیات دولتی که از استان بومت کشور کنیا به قزوین سفر کرده اند،اظهار داشت: نزدیکی به تهران، داشتن موقعیت ارتباطی بین 12 استان و وجود زیرساخت های صنعتی قابل توجه، قزوین را به عنوان استانی جذاب برای سرمایه گذاران خارجی تبدیل کرده است.

وی اظهار داشت: قزوین از قابلیت های صنعتی بالایی برخوردار است و نخستین شهر صنعتی ایران در این استان ایجاد شده و در حال حاضر نیز دارای 20 شهرک و ناحیه صنعتی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین همچنین گفت: قزوین قطب تولید شیشه، کاشی و سرامیک و مواد شوینده در ایران است و در این محصولات ظرفیت صادراتی بالایی دارد که می تواند مورد توجه سرمایه گذاران کنیایی قرار بگیرد.

قبادی همچنین گفت: قزوین در زمینه کشاورزی نیز استعدادهای بالایی دارد و قطب تولید شیر،تخم مرغ،انگور و کشمش و زیتون در ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 کشور دنیا در قزوین سرمایه گذاری کرده اند

30 کشور دنیا در قزوین سرمایه گذاری کرده اند