مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 08:002020-10-20سياسي

چرا باید برای «حق بر آموزش» کارآموزان وکالت احترام قائل شد؟


امید است متولیان فرهیخته و اندیشمند و با تجربه کانون وکلا که در این تاریخ قریب صد ساله کانون وکلا پرچم دار و مدافع حق و مانع و مدافع اجرای غیر حق بوده اند بدور از حب و بغض و هیجان تلاش نمایند تا با انعطاف پذیری و آمره تلقی نکردن مصوبات کانون بجای قانون .

- با انتشار خبر جواز گذراندن دوره کارآموزی از سوی کارآموزان مرکز وکلای قوه قضاییه نزد وکلای کانون وکلای دادگستری، برخی کانون‌های وکلای دادگستری به مخالفت صریح در این خصوص پرداخته اند.

هیأت مدیره کانون وکلای مرکز در جلسه خود مقرره‌ای تحت عنوان نظامات کانون با اتفاق آراء به تصویب رساند و طی آن مخالفت خود را با امر مذکور اعلام و در مققره خود اظهار داشت پذیرش سرپرستی کارآموز وکالت توسط وکلای عضو کانون وکلای دادگستری مرکز صرفاً از بین کارآموزان عضو کانون وکلای دادگستری امکان‌پذیر بوده و قبول کارآموز خارج از افراد مذکور ممنوع است.

این مقرره به عنوان نظامات کانون به اتفاق آرا تصویب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری گیلان نیز با مصوبه مورخ 27 مهرماه خود به مخالفت با پذیرش کارآموزان مرکز وکلای قوه قضاییه پرداخت و اعلام کرد : نظر به ضرورت آموزش کارآموزان وکالت توسط وکلای سرپرست (لزوماً دارای 8 سال سابقه وکالت) از یکسو و کمیسیون‌های کارآموزی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا باید برای «حق بر آموزش» کارآموزان وکالت احترام قائل شد؟

چرا باید برای «حق بر آموزش» کارآموزان وکالت احترام قائل شد؟