مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 08:152020-10-20ورزشي

پرسپولیس در خصوصی سازی از استقلال پیشی گرفت


مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان با اعلام این که باشگاه پرسپولیس در زمینه خصوصی سازی از استقلال جلوتر است، اعلام کرد: به نظر می رسد 2 تا 3 ماه آینده شاهد آغاز واگذاری این دو باشگاه باشیم.

- مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان با اعلام این که باشگاه پرسپولیس در زمینه خصوصی سازی از استقلال جلوتر است، اعلام کرد: به نظر می رسد 2 تا 3 ماه آینده شاهد آغاز واگذاری این دو باشگاه باشیم.

مرتضی فلاح در گفت وگو با ایسنا، در ارتباط با آخرین وضعیت واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان به صورت هفتگی در مورد خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حضور مسئولان ذی ربط از جمله سازمان خصوصی سازی جلسات مستمر خود را برگزار می کند و عزم جدی بر واگذاری دو باشگاه است.

وی ادامه داد: به هر یک از دو باشگاه دو ملک واگذار شد تا مقوله افزایش مالی آن ها مدنظر قرار گیرد، در عین حال هرچند که مجامع شرکت ها طی سالیان گذشته تشکیل نشده بود اما با تلاش های وزارت ورزش و جوانان تمام حسابرسی های مربوطه در مورد این دو شرکت انجام و مجامع آن ها نیز برگزار شد.

مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان با بیان این که به دلیل شیوع ویروس کرونا برخی فعالیت ها در رابطه با واگذاری دو باشگاه به تعویق افتاد، خاطر نشان کرد: خوشبخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس در خصوصی سازی از استقلال پیشی گرفت

پرسپولیس در خصوصی سازی از استقلال پیشی گرفت