مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-20سياسي

اثبات کرده ایم که توان تولید بهترین فناوری های پیچیده را داریم


تشکیل نهاد علمی، فرهنگی و فناورانه جهاد دانشگاهی، حاصل دم مسیحایی امام (ره) بود که در روح جوانان کشور دمیده شد و روحیه خودباوری در زمینه توسعه علم و فناوری را در آنان ایجاد کرد.

- رییس جهاد دانشگاهی تأکید کرد: تشکیل نهاد علمی، فرهنگی و فناورانه جهاد دانشگاهی، حاصل دم مسیحایی امام (ره) بود که در روح جوانان کشور دمیده شد و روحیه خودباوری در زمینه توسعه علم و فناوری را در آنان ایجاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی امروز در همایش ملی (نهمین دوره اردوی فرهنگی- آموزشی) طریق جاوید با محوریت انقلاب اسلامی و مقاومت؛ بیداری مستضعفان جهان با اشاره به نقش امام (ره) در تسلیم نشدن جمهوری اسلامی، کشورهای اسلامی و کشورهای تحت ستم در مقابل توسعه علمی و فناورانه کشورهای غربی پیشرفته که زیرساخت اقتدار اقتصادی و نظامی آنها را شکل داده است، گفت: اگر به سال های قبل از انقلاب اسلامی ایران و حتی کمی قبل تر بازگردیم، در غفلت مسلمانان، جوامع غربی به توسعه علمی خوبی دست پیدا کردند؛ علم را تبدیل به فن کردند و این فناوری مبنای توسعه اقتصادی و نظامی آنها شد.

رییس جهاد دانشگاهی افزود: جوامع غربی با هدف تداوم و استمرار این توسعه و اقتدار اقتصادی و فناوری در حوزه نظامی، نیاز به منابع طبیعی داشتند و استعمار کشورها راهی بود که این امکان را برای آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثبات کرده ایم که توان تولید بهترین فناوری های پیچیده را داریم

اثبات کرده ایم که توان تولید بهترین فناوری های پیچیده را داریم