مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 12:552020-10-20سياسي

«فضای مجازی» لبه جلویی منطقه نبرد است


مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی هرمزگان گفت: فضای مجازی لبه جلویی منطقه نبرد است که تمام جریان انقلاب اسلامی با تمام جبهه کفر در این فضا در مقابل هم قرار گرفته اند.

- عارف رئوفی، مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی هرمزگان در اختتامیه دوره توانمندسازی مدیران فضای مجازی و رسانه دانشگاه های فارس، هرمزگان و یزد، اظهار داشت: در حال حاضر انقلاب اسلامی با سرعت تمام به سمت اهداف خود و تمدن نوین اسلامی در حال پیشروی است.

وی افزود: آنچه که به عنوان رویکردهای مجموعه بسیج دانشجویی در جهت نقش آفرینی تخصصی در سیر پیشرفت انقلاب اسلامی هویداست در واقع نقش آفرینی تخصصی و پرداخت تخصصی به موضوعات برای حل مشکلات و ارائه نمونه موفق از یک دولت اسلامی و گذر از این مرحله است.

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی هرمزگان گفت: فضای مجازی لبه جلویی منطقه نبرد است که تمام جریان انقلاب اسلامی با تمام جبهه کفر در این فضا در مقابل هم قرار گرفته اند فلذا از این جهت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است.

رئوفی ادامه داد: هم به لحاظ مبانی و نرم افزار، هم به لحاظ ساختارسازی ها و طراحی فرآیندها و هم به لحاظ توانمندسازی منابع انسانی در سلسله مراتب تشکیلات از سازمان و نواحی گرفته تا بسیج دانشجویی دانشگاه ها باید طرح ریزی مشخص و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فضای مجازی» لبه جلویی منطقه نبرد است

«فضای مجازی» لبه جلویی منطقه نبرد است