مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 19:452020-10-20سياسي

قدردانی خانواده شهید شیری از مردم انقلابی قزوین


خانواده شهید مدافع حرم زکریا شیری با صدور پیامی از مردم انقلابی و شهیدپرور استان قزوین قدردانی کردند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، به دنبال استقبال باشکوه مردم استان قزوین از پیکر مطهر شهید زکریا شیری خانواده این شهید مدافع حرم با صدور پیامی از مردم انقلابی و شهیدپرور قزوین قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم بی گمان شهدا شمع محفل بشریتند و شهید هدیه ای است به پیشگاه الهی برای دفاع از اسلام ، ولایت و امنیت جامعه.

به حمد الهی و به مدد آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام با بازگشت پیکر شهید مدافع حرم زکریا شیری پس از پنج سال گمنامی، فضای استان ما مملو از عطر خوش ایثار، از خودگذشتگی و همدلی شد، آری هر بار که یکی از این پرستوها فضای شهر را به حضور خود عطر آگین می کند مردم عزیز و شهید پرور استان با حضور سرشار از شور و شعور خود ثایت می کنند که راه این شهدا تنها راه رسیدن به سعادت حقیقی و مسیر این شهدا تنها مسیر رستگاری در دنیا و آخرت است.

بدین وسیله بر خود لازم دیدیم خاضعانه و در کمال ادب به پاس این حضور سجده شکر به درگاه احدیت به جای بیاوریم و از همه مسئولین، ارگان ها، نهادها، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و به خصوص مردم انقلابی، غیور و شهید پرور استان و همشهریان و اقوام عزیز که در تمامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی خانواده شهید شیری از مردم انقلابی قزوین

قدردانی خانواده شهید شیری از مردم انقلابی قزوین