مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 21:052020-10-20ورزشي

دمیدن روح امید در پیکر اسکی کهگیلویه و بویراحمد/ شعله گاز به پیست اسکی کاکان رسید


اسکی کهگیلویه و بویراحمد که طی سال های اخیر به پیکر نیمه جانی تبدیل شده بود این روزها با تلاش گسترده خادمان این رشته و هیئت جدید در حال آماده سازی جهت رسیدن به روزهای اوج گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ استان کهگیلویه و بویراحمد استانی چهارفصل با ظرفیت ها و قابلیت های متعدد جهت حضور گردشگران از اقصی نقاط کشور است که علاوه بر بهار و تابستان خوش  آب و هوا زمستانی زیبا و دلنشین دارد و همین موجب شده تا پیست اسکی کاکان در جنوب غربی کشور محلی برای مراجعه خیل عظیم دوستداران تفریحات زمستانی به خصوص رشته ورزشی اسکی باشد.

بی شک پیست اسکی کاکان شناخته شده برای همه دوستداران تفریحات زمستانی از اقصی نقاط کشور است و کمتر کسی است که با برف و پیست و اسکی سر و کار داشته باشد اما پیست اسکی کاکان را نشناسد و روزی مفرح را در آن سپری نکرده باشد.

متاسفانه در سال های اخیر به دلایل مختلف پیست اسکی کاکان راکد شد که اولین و مهم ترین دلیل آن عدم بارش و خشکسالی های پی در پی بود و نه تنها پیست اسکی کاکان بلکه بیشتر پیست های اسکی کشور را تعطیل و یا نیمه تعطیل و راکد کرد.

در کنار این مشکل بزرگ باید به اجحافی که در حق این رشته شد گریزی زد و از حواشی ناخوشایندی گفت که برای اسکی کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاد و به رغم این که فرزند همین استان سک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمیدن روح امید در پیکر اسکی کهگیلویه و بویراحمد/ شعله گاز به پیست اسکی کاکان رسید

دمیدن روح امید در پیکر اسکی کهگیلویه و بویراحمد/ شعله گاز به پیست اسکی کاکان رسید