مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 08:452020-10-21اجتماعي

فعالیت 107 خانه هلال در استان زنجان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این استان 107 خانه هلال با هدف پاسخگویی به حوادث و ارتقای فعالیت های داوطلبی بشر دوستانه در سطح مناطق شهری و روستایی فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، شهرام میرزایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خانه هلال شعبه ای کوچک از هلال احمر استان زنجان در سطح شهرها و روستاها به شمار می رود و این مراکز نقش بسیار محوری و مهمی در مدیریت بحران دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: فعالیت خانه های هلال و تقویت آن، منجر به تقویت و توانمندسازی ساکنان مناطق روستایی و شهری و ارتقای سطح آگاهی عمومی جامعه و افزایش آمادگی جوامع محلی در برابر سوانح و بلایای طبیعی می شود.

وی گفت: فعالیت خانه های هلال موجب گسترش فعالیت های بشر دوستانه، کاهش آسیب پذیری در برابر سوانح با رویکرد تاب آوری و توسعه ظرفیت های داوطلبانه در جوامع محلی و مسؤولیت های اجتماعی می شود.

 میرزایی با بیان اینکه در حال حاضر استان زنجان 107 خانه هلال فعال دارد، ادامه داد: از این تعداد 66 مورد در سطح روستاها و 41 مورد نیز در مناطق شهری فعالیت دارد.

وی یادآوری کرد:  یک هزار و 547 نفر عضو خانه های هلال در سطح استان زنجان هستند که از این تعداد 640 نفر از ابتدای سال جاری تاکنون جذب شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 107 خانه هلال در استان زنجان

فعالیت 107 خانه هلال در استان زنجان