مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 01:052020-10-21فرهنگي

کنسرت آنلاین تنها گزینه نجات هنرمندان از شرایط بد اقتصادی است


کنسرت نمایش موسیقایی علمدار چند روزی است اجرایش با همکاری اکستر سمفونیک تهران به پایان رسیده است، در این کنسرت نمایش که همراه با دکلمه خوانی چهره هایی چون پرویز پرستویی، - خواننده ارکستر سمفونیک تهران گفت: معتقدم همین که چراغ کنسرت های موسیقی کشور با کنسرت آنلاین خاموش نشود، خود موضوع ارزشمندی است هر چند که این کنسرت ها به لحاظ مادی کمک آنچنانی به هنرمندان نخواهد کرد.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو: کنسرت نمایش موسیقایی علمدار چند روزی است اجرایش با همکاری اکستر سمفونیک تهران به پایان رسیده است، در این کنسرت نمایش که همراه با دکلمه خوانی چهره هایی چون پرویز پرستویی، داریوش ارجمند و فرهاد قائمیان همراه بود، ارکستر سمفونیک تهران به رهبری بردیا کیارس و خوانندگی پوریا خواص در کنار این هنرمندان طی چند شب در تالار وحدت حضور داشتند.

این کنسرت نخستین اجرایی بود که در دوران کرونا با حضور محدود مخاطبان برپا شده بود به همین بهانه با پوریا اخوص خواننده کنسرت در این خصوص گفتگو کرده ایم که در ادامه آن را می خوانید.

آقای اخواص در ابتدا در خصوص تجربه حضور در کنسرت نمایشی علمدار برایمان بگویید؟ به هر حال برایم حضور در کنار هنرمندان سرشناس حوزه سینما و نمایش یک افتخار محسوب می شود؛ اما در خصوص تجربه ام در پروژه علمدار باید بگوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنسرت آنلاین تنها گزینه نجات هنرمندان از شرایط بد اقتصادی است

کنسرت آنلاین تنها گزینه نجات هنرمندان از شرایط بد اقتصادی است