مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 10:402020-10-22بين الملل

وضعیت فیلم مولانا حسن فتحی مخاطره آمیز است / وزارت خارجه کمک کند


فرهاد توحیدی یکی از نویسندگان فیلمنامه فیلم «مست عشق»، خبر پخش جهانی این فیلم را از سوی سرمایه گذار ترک، ناقض حقوق مولف می داند و تاکید می کند که پیگیری حقوقی برای حل این مساله آغاز شده و اگر لازم باشد از وزارت امور خارجه هم تقاضای کمک خواهد شد.

- وضعیت فیلم "مولانا" حسن فتحی مخاطره آمیز است / وزارت خارجه کمک کند فرهاد توحیدی یکی از نویسندگان فیلمنامه فیلم مست عشق ، خبر پخش جهانی این فیلم را از سوی سرمایه گذار ترک، ناقض حقوق مولف می داند و تاکید می کند که پیگیری حقوقی برای حل این مساله آغاز شده و اگر لازم باشد از وزارت امور خارجه هم تقاضای کمک خواهد شد.

به تازگی ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده مبنی که قرار است فیلم مست عشق محصول مشترک ایران و ترکیه پخش جهانی خود را آذر ماه همزمان با هفته بزرگداشت مولانا آغاز کند و علاوه بر نسخه سینمایی، یک سریال هشت قسمتی هم از این اثر آماده شده است.

این خبر در آغاز با واکنش حسن فتحی، یکی از نویسندگان فیلمنامه و کارگردان این اثر رو به رو شد که آن را از اساس کذب خواند و حالا فرهاد توحیدی، دیگر نویسنده فیلمنامه مست عشق ، در گفتگو با ایسنا، اقدام سرمایه گذار ترک در زمینه پخش جهانی این فیلم و تهیه نسخه ای از آن در قالب سریالی 8 قسمتی را نقض حقوق مولفان و سازندگان این اثر می داند و خبر می دهد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت فیلم مولانا حسن فتحی مخاطره آمیز است / وزارت خارجه کمک کند

وضعیت فیلم مولانا حسن فتحی مخاطره آمیز است / وزارت خارجه کمک کند