مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 16:202020-10-22فناوري

وزیر ارتباطات چهاردهمین سالگرد فعالیت ایرانسل را تبریک گفت


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بخشی از منشاء تغییرات عظیم در زندگی و زمانه ایرانیان در پی توسعه خدمات ارتباطی را حاصل خدمات خانواده ایرانسل در توسعه پوشش تلفن همراه و ارتقای چشمگیر ضریب نفوذ تلفن همراه در ایران دانست.

- اخبار شرکت ها ـ به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، محمدجواد آذری جهرمی، با صدور پیامی چهاردهمین سالگرد فعالیت شرکت ایرانسل در سپهر خدمات ارتباطی ایران را تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است: خانواده بزرگ ایرانسل  چهاردهمین سالگرد حضور دومین اپراتور تلفن همراه کشور در سپهر خدمات ارتباطی ایران را به خانواده بزرگ و سخت کوش ایرانسل تبریک می گویم.

 در اواسط دهه هشتاد، جامعه ایرانی، هنوز با ظرفیت های بی نظیر فناوری اطلاعات و ارتباطات آشنا نبود.

در طول این سال ها، زیرساخت های ارتباطی به سرعت توسعه یافتند و همپای تقویت رقابت حاصل از حضور اپراتورهای مختلف، نسل های تازه خدمات ارتباطی و سرویس های متفاوت، به افراد و کسب وکارها، ناگهان منشاء تغییراتی عظیم در زندگی و زمانه ایرانیان شد.

به جز اقتصاد دیجیتال که سهم آن رفته رفته در اقتصاد کشور، جای خود را می یابد، سیاست، فرهنگ، جامعه، آموزش، روابط، رفاه و تعاملات فردی و میان گروهی و جمعی، در هر سه سطح، تغییراتی وسیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات چهاردهمین سالگرد فعالیت ایرانسل را تبریک گفت

وزیر ارتباطات چهاردهمین سالگرد فعالیت ایرانسل را تبریک گفت