مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 10:202020-10-23ورزشي

نادری، چهل و سومین یاغی پایتخت/ مدافع جدید استقلال طلسم شکنی می کند؟


بررسی عملکرد 5 بازیکن آخری که به صورت مستقیم از پرسپولیس راهی استقلال شده اند نشان می دهد که برخی از آنها هرگز نتوانستند آمار خوبی داشته باشند.

- بررسی عملکرد 5 بازیکن آخری که به صورت مستقیم از پرسپولیس راهی استقلال شده اند نشان می دهد که برخی از آنها هرگز نتوانستند آمار خوبی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد نادری دفاع چپ فصل گذشته پرسپولیس با قراردادی یک ساله به استقلال پیوست تا یاغی شماره 43 باشد و به لیست بازیکنانی چون گادوین منشا، مهدی هاشمی نسب، علیرضا واحدی نیکبخت و مهرداد اولادی بپیوندد.

او نهمین بازیکنی است که به صورت مستقیم از پرسپولیس به استقلال پیوسته و باید دید سرنوشت او در تیم رقیب یعنی آبی های پایتخت چه خواهد شد.

بررسی عملکرد 5 بازیکن آخری که از پرسپولیس راهی استقلال شدند، نشان می دهد بازیکنانی مثل گادوین منشا، محمدحسین کنعانی زادگان، محمد قاضی، هوار ملامحمد و علی انصاریان نتوانستند آن طور که باید و شاید برای آبی های پایتخت بدرخشند.

آخرین بازیکنی که پرسپولیس را ترک کرد و به استقلال پیوست گادوین منشا بود.

مهاجم این فصل گل گهر سیرجان، دو فصل پیش و پس از این که سرخ ها حاضر به تمدید قرارداد با او نشدند، آبی پوش شد اما نتوانست عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد و خیلی زود از استقلال هم جدا و راهی سیرجان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نادری، چهل و سومین یاغی پایتخت/ مدافع جدید استقلال طلسم شکنی می کند؟

نادری، چهل و سومین یاغی پایتخت/ مدافع جدید استقلال طلسم شکنی می کند؟