مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 14:502020-10-23سياسي

اجرای نیت 27 میلیارد ریالی موقوفات در زنجان


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای نیت 27 میلیارد ریالی موقوفات در زنجان در امور فرهنگی خبر داد.

- حجت الاسلام مختار کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد:  با وجود شیوع ویروس کرونا، از ابتدای امسال طرح های فرهنگی مختلفی در استان زنجان و محل نیات واقفین اجرایی شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه اجرای نیت واقفین در دهه ولایت و برگزاری برنامه های مختلف از جمله نیات اجرایی شده است، اضافه کرد: اجرای طرح بصیرت عاشورایی به مدت دو ماه و طرح شمیم حسینی نیز از دیگر طرح های اجرایی در 6 ماهه نخست بوده است.

وی همچنین از اجرای طرح نسیم انتظار نیز خبر داد و  گفت: در ایام تابستان نیز طرح نشاط معنوی برای دانش آموزان و دانشجویان اجرایی شد.

کرمی با اشاره به اینکه طرح نشاط معنوی با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای 3 هزار نفر اجرایی شد، تصریح کرد: این افراد شامل یک هزار و 200 پسر و یک هزار و 800 دانش آموز و دانشجوی دختر بودند.

وی ادامه داد: در مجموع طی نیمه نخست امسال 27 میلیارد ریال در امور فرهنگی از محل عواید موقوفات استان زنجان هزینه شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان بیان کرد: طرح مهر تحصیلی از جمله این طرح ها بود که در قالب 700 بسته برای کمک به دانش آموزان نیازمند توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نیت 27 میلیارد ریالی موقوفات در زنجان

اجرای نیت 27 میلیارد ریالی موقوفات در زنجان