مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 17:102020-10-24اقتصادي

قیمت های نجومی در بازار گوشی تلفن همراه


با فراگیر شدن شیوع ویروس کرونا، گوشی های هوشمند، تبلت و لپ تاپ تبدیل به یکی از ملزومات بیشتر اقشار جامعه شده اند، لوازمی که قیمت هایشان این روزها نوسان شدسدس را تجربه می کند.

- جی پلاس ، اگر خدای نکرده گوشی موبایل یا تبلت شما دچار مشکل شود و نتوانید تعمیرش کنید باید فاتحه حداقل چند میلیون تا چند ده میلیون تومان را بخوانید و بابت خرید گوشی و تبلت جدید بپردازید.

خبرآنلاین نوشت؛ این روزها خرید گوشی موبایل و تبلت جزو امور لاکچری و گران محسوب می شود که از توان اقتصادی بسیاری مصرف کنندگان ( دانش آموزان، دانشجویان و کارمندان ) خارج است.

نگاهی به قیمت گران ترین گوشی های موبایل می تواند هوش از سرتان ببرد؛ قیمت هایی که تا سال گذشته می شد با آن خودرویی خریداری کرد.

گران ترین گوشی های موبایل بازار پرچمدار گوشی های گران بازار را باید برند آیفون دانست که از دیرباز مخاطب خاص داشته و تقریبا در میان اقشار متوسط و ضعیف جامعه از نظر اقتصادی، طرفدار کمتری دارد.

گران ترین گوشی امروز بازار گوشی موبایل اپل مدل آیفون 11 پرو مکس 512 گیگابایت است که حداقل قیمت اعلامی آن در روزهای اخیر 50,500,000 و حداکثر قیمت اعلامی آن برابر با 69,850,000 تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت های نجومی در بازار گوشی تلفن همراه

قیمت های نجومی در بازار گوشی تلفن همراه