مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 05:252020-10-26سياسي

جهش ژنی کرونا در مازندران؟


مسئول آزمایشگاه کرونای مازندران از گسترش شیوع کووید 19 در این استان مانند روزهای ابتدایی ورود این ویروس خبر داد و گفت: درباره جهش ژنی ویروس کرونا در مازندران هنوز بررسی صورت نگرفته اما احتمال جهش در ویروس هایی از جمله کووید 19 و آنفلوآنزا وجود دارد.

- ایسنا/مازندران مسئول آزمایشگاه کرونای مازندران از گسترش شیوع کووید 19 در این استان مانند روزهای ابتدایی ورود این ویروس خبر داد و گفت: درباره جهش ژنی ویروس کرونا در مازندران هنوز بررسی صورت نگرفته اما احتمال جهش در ویروس هایی از جمله کووید 19 و آنفلوآنزا وجود دارد.

محمد رضا حق شناس در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت شیوع کرونا در مازندران اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت شیوع کرونا در مازندران به حالت گذشته برگشت و به همان شکل قبل در حال گسترش است.

وی در پاسخ به اینکه آیا این ویروس خطرناک تر شده و یا از بین جهش های صورت گرفته جهش خاصی مخصوص مازندران است؛ خاطرنشان کرد: درباره جهش ژنی ویروس کرونا در مازندران هنوز بررسی صورت نگرفته اما احتمال جهش در ویروس هایی از جمله کووید 19 و آنفلوآنزا وجود دارد.

مسئول آزمایشگاه کرونای مازندران، تصریح کرد: اینکه آیا جهش ها به سمت وحشی تر شدن کووید 19 و یا افزایش سرعت انتقال این ویروس می رود یا خیر، هنوز مشخص نیست و ما نمی دانیم؛ ممکن است این جهش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش ژنی کرونا در مازندران؟

جهش ژنی کرونا در مازندران؟