مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 05:452020-10-26فرهنگي

فعالیت های برخط کانون پرورش فکری فارس در فصل پاییز آغاز شد


دوره های تخصصی برخط(آنلاین) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، در فصل پاییز، از شنبه 3 آبان جاری با برگزاری کارگاه های شعر و قصه پویانمایی و داستان نویسی خلاق و نجوم آغاز شد.

- شیراز- دوره های تخصصی برخط(آنلاین) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، در فصل پاییز، از شنبه 3 آبان جاری با برگزاری کارگاه های شعر و قصه پویانمایی و داستان نویسی خلاق و نجوم آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتعطیل نشود و علاقه مندان برنامه های فرهنگی هنری کانون از فعالیت های مورد علاقه خود باز نمانند.

بر این اساس، کارگاه پویانمایی روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 16 تا 17 در کانون فارس برگزار می شود و کودکان و نوجوانان 12 تا 15 سال در آن شرکت دارند.

در این کارگاه، الهام خسروی، اعضا را با《فلیپ بوک》 و 《توماتروپ آبه》 آشنا می کند تا به اهمیت سرعت و دقت پی ببرند و در فضای 《استاپ موشن》، انیمیشن را بیاموزند.

داستان نویسی خلاق مقدماتی دیگر کارگاه مجازی کانون فارس است که با راهبری راضیه احمدی پنجشنبه های هر هفته به مدت 8 جلسه از ساعت 10 تا 11 صبح برگزار می شود و کودکان و نوجوانان 12 تا 15 سال در آن شرکت دارند.

در کارگاه داستان نویسی، طی یک فرایند مشخص، با طرح درس های مدون و متوالی، عناصر داستان و فنون و شگردهای نوشتن داستان توسط مربی به عضو آموزش داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های برخط کانون پرورش فکری فارس در فصل پاییز آغاز شد

فعالیت های برخط کانون پرورش فکری فارس در فصل پاییز آغاز شد