مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 05:102020-10-27فرهنگي

خسارت دنباله دار گروه های تئاتر دانشجویی/ کارشناسانه تصمیم بگیرید!


مدیر مرکز تئاتر مولوی معتقد است تعیین محدودیت های کرونایی در عرصه تئاتر باید کارشناسانه و با نگاهی تخصصی باشد زیرا هنرمندان و گروه ها بسیار متضرر شده اند.

- امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره محدودیت های کرونایی موجود در عرصه تئاتر و تعطیلی هفته به هفته فعالیت های نمایشی و وضعیت تالار مولوی در این شرایط، به و اطلاعیه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعطیل هستیم و همه اجراهایمان معلق است.

علی رغم برنامه ریزی هایی که انجام داده بودیم و استقبالی که حتی در دوران رعایت پروتکل ها وجود داشت، با توجه به محدودیت های اعلام شده مجموعه را تعطیل کردیم و در انتظار صدور مجوز فعالیت ها هستیم.

وی یادآور شد: گروه های دانشجویی با توجه به برنامه ریزی و هزینه هایی که کرده اند، متضرر شده اند و ما به عنوان میزبان اجراهای آن ها تلاش می کنیم که کمترین خسران را داشته باشند.

اگر به لحاظ محدودیت ها و نحوه فعالیت های تئاتر در شرایط موجود یک برنامه ریزی کارشناسانه انجام نشود، گروه ها و سالن های تئاتری همچنان متضرر می شوند.

حریری معتقد است چون تعطیلات هفته به هفته تمدید می شوند و فعالیت ها و برنامه ریزی ها باید بر این اساس تنظیم شوند، این نوع برنامه ریزی گروه ها و سالن های تئاتری را متضرر می کند و نمی توانند برنامه ریزی و چشم اندازی برای خود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت دنباله دار گروه های تئاتر دانشجویی/ کارشناسانه تصمیم بگیرید!

خسارت دنباله دار گروه های تئاتر دانشجویی/ کارشناسانه تصمیم بگیرید!