مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 05:302020-10-27اقتصادي

ایران از فرصت رفع تحریم تسلیحاتی برای تجارت سلاح استفاده کند


امروز بیش از 90 درصد نیازهای دفاعی کشور را در داخل تولید می کنیم به همین دلیل این سلاح ها را می توانیم به کشورهای هدف صادر کنیم و سود خوب و درآمد ارزی مطلوبی را نصیب کشور کنیم.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: امروز بیش از 90 درصد نیازهای دفاعی کشور را در داخل تولید می کنیم به همین دلیل این سلاح ها را می توانیم به کشورهای هدف صادر کنیم و سود خوب و درآمد ارزی مطلوبی را نصیب کشور کنیم.

اصغر سلیمی در گفت وگو با ایسنا در خصوص رفع تحریم تسلیحاتی و اینکه ایران چگونه می تواند از این فرصت برای پیش برد اهداف اقتصادی خود استفاده کند، اظهار کرد: رفع تحریم های تسلیحاتی یک گام به جلو و فرصت برای کشورمان است چراکه این حقوق مهم را چند سال به طور نامشروع از جمهوری اسلامی ایران سلب کردند، آمریکا خیلی تلاش کرد که این تحریم رفع نشود که موفق نشد و برای نخستین بار کشورهای اروپایی در شورای امنیت زیر بار درخواست آمریکا نرفتند و این یک پیروزی بزرگ برای دستگاه دیپلماسی ایران بود.

وی افزود: در دو دهه گذشته اقدامات بسیار خوبی را برای ساخت انواع جنگ افزارها انجام داده ایم که خوشبختانه موفق هم بوده ایم به طوری که امروز بیش از 90 درصد نیازهای دفاعی کشور را در داخل تولید می کنیم به همین دلیل این سلاح های متعارف را می توانیم به کشورهای هدف صادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران از فرصت رفع تحریم تسلیحاتی برای تجارت سلاح استفاده کند

ایران از فرصت رفع تحریم تسلیحاتی برای تجارت سلاح استفاده کند