مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 07:452020-10-27اجتماعي

هدیه مسموم محیط زیست به مردم تهران با افتتاح واحدشش کارخانه سیمان


رییس کمیته میراث شورای شهر تهران ضمن تذکر به شهردار و سازمان محیط زیست استان تهران خواستار آن شد شهرداری هرچه سریعتر نسبت به تعطیلی و جلوگیری از بهره برداری معادن شن و ماسه و سیمان در محدوده و حریم تهران اقدام کند.

- رییس کمیته میراث شورای شهر تهران ضمن تذکر به شهردار و سازمان محیط زیست استان تهران خواستار آن شد شهرداری هرچه سریعتر نسبت به تعطیلی و جلوگیری از بهره برداری معادن شن و ماسه و سیمان در محدوده و حریم تهران اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن خلیل آبادی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه حدود 40 درصد از آلایندگی ها مربوط به صنایع آلاینده فعال در اطراف تهران است که در مواقع اضطراری آلودگی هوا، این صنایع تعطیل می شوند، افزود: یکی از صنایع آلاینده در اطراف تهران، کارخانه سیمان تهران است که نه تنها این کارخانه علاوه بر تولید آلودگی، منظر و طبیعت شهر را از بین می برد و برای جنوب تهران که از نظر آلودگی هوا نسبت به سایر مناطق وضع بدتری دارد، مخاطره آمیز است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در هفته های گذشته با حضور رییس سازمان محیط زیست استان تهران و محیط زیست شهرستان ری واحد شش کارخانه سیمان تهران که یکی از صنایع آلاینده است و از کار افتاده بود، مجددا افتتاح شد؛ افزود: حال جای سوال دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه مسموم محیط زیست به مردم تهران با افتتاح واحدشش کارخانه سیمان

هدیه مسموم محیط زیست به مردم تهران با افتتاح واحدشش کارخانه سیمان