مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:302020-10-27سياسي

اجرای برنامه آموزشی مشترک علوم پزشکی تهران با دانشگاه های ژاپن


معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران از آمادگی این دانشگاه برای اجرای برنامه های آموزشی مشترک با دانشگاه های ژاپن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، نشست مشترک حوزه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران با تارو آزوما، رییس دفتر آژانس همکاری های بین المللی ژاپن (جایکا) در ایران برگزار شد.

دکتر رامین کردی، معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران از هر نوع همکاری آموزشی با جایکا به ویژه برای کشورهای کمتر توسعه یافته استقبال می کند، گفت: در مسیر آموزش دانشجویان از کشورهای منطقه، هم اکنون دانشجویانی از پاکستان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی پرستاری و مامایی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی ادامه داد: اولویت ما در این بحث، پذیرش دانشجویان به صورت گروهی است تا ضمن دریافت آموزش در رشته های علوم پزشکی با سطح کیفی بالا از حمایت دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز بهره مند شوند.

کردی از امکان اجرای برنامه ها و پروژه های مشترک آموزشی با دانشگاه های کشور ژاپن خبر داد و افزود: دانشجویان طی این دوره ها می توانند بخشی از تحصیل خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران و بخشی دیگر را در یکی از دانشگاه های ژاپن بگذرانند و در نهایت مدرکی مشترک یا جداگانه دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه آموزشی مشترک علوم پزشکی تهران با دانشگاه های ژاپن

اجرای برنامه آموزشی مشترک علوم پزشکی تهران با دانشگاه های ژاپن