مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 13:152020-10-27سياسي

انتخابات شوراهای دانش آموزی به صورت آنلاین در گیلان برگزار شد


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان با اشاره به برگزاری بیست و سومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی به صورت آنلاین، گفت: 368 هزار و 440 دانش آموز در استان واجد شرایط رای دادن در بیست وسومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی هستند.

- ایسنا/گیلان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان با اشاره به برگزاری بیست و سومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی به صورت آنلاین، گفت: 368 هزار و 440 دانش آموز در استان واجد شرایط رای دادن در بیست وسومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی هستند.

جمیل عباسی غریب در مراسم نمادین برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی که در دبیرستان دوره دوم متوسطه فرزانگان رشت برگزار شد، با اشاره به عضویت 23 هزار دانش آموز گیلان در شورای دانش آموزی، اظهار کرد: شورای دانش آموزی عرصه ای برای مشارکت عملی دانش آموزان در فرآیند تصمیم سازی، تجربه مسئولیت پذیری، کار گروهی و تقویت خودباوری دانش آموزان است.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود در کشور و شیوع ویروس کرونا این انتخابات به صورت آنلاین و در بستر شبکه شاد برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه بیش از 368 هزار و 440 دانش آموز گیلانی واجد شرایط رای دادن در انتخابات شوراهای دانش آموزی هستند، گفت: این تعداد دانش آموز در 3827 واحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات شوراهای دانش آموزی به صورت آنلاین در گیلان برگزار شد

انتخابات شوراهای دانش آموزی به صورت آنلاین در گیلان برگزار شد