مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 13:352020-10-27سياسي

رونمایی از 26 داروی جدید در گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد مخبر عصر امروز در نشست با اعضا شرکت سبحان آنکولوژی در سالن اجتماعات این شرکت با بیان اینکه استکبار با تحریم دارو دشمنی استکبار با ملت ایران را نشان داد، اظهار کرد: دعوای استکبار با جمهوری اسلامی در حوزه امنیت غذایی و دارویی بوده و ایران را جزو کشورهایی که نباید واکسن به آن تعلق گیرد قراردادند.

وی با اشاره به نقش ستاد اجرایی فرمان امام در حوزه تأمین دارو در کشور گفت: ستاد اجرایی در نقاطی که استکبار قصد ضربه زدن به نظام را دارد واردشده و یکی از آن نقاط مسئله دارو  بوده و اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام در ساخت دارو استکبار را کلافه کرده است.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام، سبحان آنکولوژی را قرارگاه ساخت دارو در کشور معرفی کرد و گفت: سبحان آنکولوژی جزو قرارگاه های مهم در مقابل تحریم دارویی در ستاد اجرایی فرمان در حال اجرا و بررسی است که 6 مسیر آن در دنیا هم وجود داشته و یک مسیر مخصوص جمهوری اسلامی است.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام با اذعان به اینکه سه درصد نیاز دارویی کشور وارداتی است، تصریح کرد: در ستاد اجرایی فرمان امام 6 سال یک ریال به قیمت داروها افزوده نشده و این امر در شرایطی رقم خورده که سه درصد نیاز دارویی واردشده و 30 درصد افزایش قیمت داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 26 داروی جدید در گیلان

رونمایی از 26 داروی جدید در گیلان