مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 19:252020-10-27ورزشي

توسعه ورزش در روستاهای سمنان برنامه ریزی شده است


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: برای توسعه ورزش در روستاها در قالب برندسازی رشته های ورزشی برنامه ریزی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مصطفی مرادی عصر امروز در آیین تجهیز خانه های ورزش روستایی در سالن ورزشی طالشی شهرستان سمنان اظهار کرد: یکی از جلوه های خدمت دولت در توسعه روستا، راه اندازی خانه های ورزش روستایی است که با هزینه نه چندان بالا می توان شرایط را برای ورزش نوجوانان و جوانان فراهم ساخت.

او گفت: این اقدام منجر به پیشگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و نیز سبب مهاجرت معکوس به روستاها خواهد شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان اضافه کرد: در سال 1398 تعداد یک هزار و 160 نفر در روستاهای سراسر استان سمنان بیمه ورزشی شدند که از این تعداد، 873 نفر مرد و 287 نفر زن هستند.

مرادی با بیان اینکه سرانه اماکن ورزشی در روستاها 42 مترمربع است، گفت: احداث و تجهیز خانه های ورزش روستایی برای توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در منطقه در دستور کار قرار دارد.

او افزود: 128 خانه ورزش روستایی در استان سمنان احداث شده است که با تجهیز 22 خانه جدید ورزش تعداد خانه های ورزش روستایی به 150 خانه می رسد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ادامه داد: بازنگری و تقویت عملکرد خانه های ورزشی روستایی در راستای بهبود کارکرد خانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ورزش در روستاهای سمنان برنامه ریزی شده است

توسعه ورزش در روستاهای سمنان برنامه ریزی شده است