مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 08:552020-10-28پزشكي

ضرروت توجه بیش از پیش به فعالیت بدنی در پاندمی کرونا


مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در همه گیری کرونا، فوائد فعالیت بدنی بیشتر می توان مورد توجه قرار داد و فعالیت بدنی می تواند عملکرد سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در همه گیری کرونا، فوائد فعالیت بدنی بیشتر می توان مورد توجه قرار داد و فعالیت بدنی می تواند عملکرد سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر مجید سرتیپی افزود: در طول همه گیری کووید- 19، انجام فعالیت بدنی برای همه چالش برانگیز شده است، اما در همین وضعیت نیز باید روش هایی مانند پیوستن به کلاس های ورزشی آنلاین و استفاده از مربی مجازی، انجام بازی های خانوادگی و حرکات ورزشی در منزل، طناب زدن و برخی دیگر از این ورزش ها را برای فعال ماندن و کاهش کم تحرکی پیدا کرد.

وی در خصوص اهمیت فعالیت بدنی در همه گیری بیماری کرونا افزود: فعالیت بدنی عملکرد ایمنی بدن را بهبود بخشیده و می تواند شیوع برخی بیماری های زمینه ای از جمله دیابت نوع 2 و بیماری های قلبی عروقی را کاهش دهد، فعالیت بدنی می تواند با کاهش علائم اضطراب و افسردگی به عنوان یک ابزار قدرتمند در مدیریت استرس عمل کند و می تواند به بهبود هرچه بهتر بیمار رها شده از کووید- 19


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرروت توجه بیش از پیش به فعالیت بدنی در پاندمی کرونا

ضرروت توجه بیش از پیش به فعالیت بدنی در پاندمی کرونا