مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 08:552020-10-28ورزشي

حاجی پور: دولت و مجلس باید به فکر سفره های کوچک شده مردم باشند


نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به تاثیر شیوع کرونا بر اقتصاد خانوارها و تضعیف معیشت آنان از قوای مقننه و مجریه خواست فکری برای سفره های کوچک شده خانوارها کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس  شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 7 آبان) در صحن علنی مجلس و در تذکر شفاهی اظهار داشت: از تریبون ملت ایران اهانت قبیحانه رییس جمهور کثیف فرانسه را به پیامبر عظیم الشان اسلام محکوم می کنم.

وی افزود: امروز در یک شرایط حساس قرار گرفتیم که باید به فکر معشیت مردم باشیم این در حالی است که ظرفیت های مختلف درآمدی در کشور بالاست اما دولتمردان نه در گذشته و نه در حال مدیریت این ظرفیت را نتوانسته اند به دست بگیرند.

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: بایستی به فکر معیشت مردم باشیم و اقتصاد خانوارها را دریابیم لذا بایسیتی به فکر سفره های مردم بوده و دغدغه های نیروهای آموزش پرورش، بازنشستگان، ورزشکاران، را دریابیم.

حاجی پور خاطرنشان کرد: خیلی از اقشار مردم در ااثر شیوع ویروس کرونا کسب و کار خود را از دست داده و یا بیکار شده اند که بایستی دولت  ومجلس از آنها حمایت کنند و سفره های کوچک شده خانوارها را دریابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی پور: دولت و مجلس باید به فکر سفره های کوچک شده مردم باشند

حاجی پور: دولت و مجلس باید به فکر سفره های کوچک شده مردم باشند