مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 09:152020-10-28ورزشي

دعوت بانوی وزنه بردار کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی تیم ملی


رییس هیات وزنه برداری استان کهگیلویه و بویراحمد از دعوت بانوی هم استانی به اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان کشور جهت شرکت در مسابقات آسیایی خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس هیات وزنه برداری استان کهگیلویه و بویراحمد از دعوت بانوی هم استانی به اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان کشور جهت شرکت در مسابقات آسیایی خبر داد.

رحیم کاظمی با بیان این خبر افزود: اولین مرحله اردوی مقدماتی تیم ملی وزنه برداری بانوان کشور جهت شرکت در رقابت های آسیا برگزار می شود.

وی تصریح کرد: اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان کشور از 28 آبان ماه تا 19 آذرماه به میزبانی تهران در محل کمپ تیم ملی وزنه برداری واقع در مجموعه آزادی تهران برگزار می شود.

رییس هیات وزنه برداری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از سوی فدراسیون وزنه برداری کشور، پریسا جهانفکریان عضو تیم هیات استان کهگیلویه وبویراحمد به این اردو دعوت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، کاظمی عنوان کرد: در این اردو بانوان وزنه بردار از استان های لرستان، بوشهر، اصفهان، مازندران و آذربایجان شرقی حضور دارند و زیر نظر مربیان تمرین می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت بانوی وزنه بردار کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی تیم ملی

دعوت بانوی وزنه بردار کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی تیم ملی